ExpAliments 2011

La 2a edició de la festa ExpAliments comptarà amb múltiples activitats al voltant de l’alimentació, la nutrició, la salut i els aliments. Al llarg del matí es duran a terme tallers, experiments, jocs i moltes més activitats dirigides al públic familiar.

La festa de lliure accés, tindrà lloc el dissabte 26 de novembre, de 10.30 a 14.30 hores, al Campus de l’Alimentació de Torribera (Prat de la Riba, 171. Santa Coloma de Gramenet).

En aquesta 2a edició, s’han incorporat activitats per fer a l’aire lliure, com rutes, iniciació a la marxa nòrdica i tai-txi. També s’ha organitzat el concurs “Els 20 mites de l’alimentació”, el col·loqui “El miracle de les dietes-miracle” i microponències de 12 minuts sobre temes molt variats de nutrició i alimentació.

A la festa tothom pot trobar la seva activitat: contacontes i jocs pels més petits, tallers i activitats esportives pels més joves, exposicions i concursos pel públic no especialitzat, i microponències i pòsters pel públic especialitzat.

En l’organització hi participen professors i alumnes de la Facultat de Farmàcia i de la Facultat de Química de la UB, i també investigadors de l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària  i diverses empreses i entitats del sector, com ara el CETT, la Fundació Alícia, la Fundació 5 al dia, etc.

No us ho podeu perdre!!!

Per consultar el programa d’activitats cliqueu aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Nutrició i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.