Els professors Marian March i Pere Travé i la doctoranda María Rubio entre els distingits amb el Premi Joaquin Bonal de la Fundació Pharmaceutical Care

El mes passat va tenir lloc a Vigo el VIIè Congrés Nacional d’Atenció Farmacèutica de la Fundació Pharmaceutical Care España. En l’acte de clausura es va concedir el premi Joaquín Bonal, atorgat en aquesta edició al treball titulat ‘Efectividad de una intervención farmacéutica en la mejora de la adhesión a los antidepresivos en pacientes ambulatorios con depresión (Estudio Prodefar)’, realizat pels professors de la Facultat Marian March i Pere Travé, la doctoranda María Rubio i pels membres de la Fundació Sant Joan de Deu Maite Peñarrubia, Yolanda López del Hoyo, Annabell Torres i Antoni Serrano.

El jurat ha valorat especialment el seu caràcter multidisciplinari, en el qual han participat primària, especialitzada i farmàcia comunitària, constituint un veritable treball en equip.

Font de la notícia: Notícies de la Facultat de Farmàcia

Aquesta entrada s'ha publicat en Premis, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.