Els paràsits, els nostres companys de viatge?

En el marc de la Setmana de la Ciència 2011, el 22 i 23 de novembre, el Departament de Microbiologia i Parasitologia Sanitàries de la Facultat de Farmàcia organitza la iniciativa «Els paràsits, els nostres companys de viatge?», una proposta per conèixer de més a prop el món dels paràsits mitjançant l’observació de mostres reals al microscopi estereoscòpic i òptic i l’exposició de pòsters. Observació de mostres, exposició de pòsters i debats amb experts conformen la proposta divulgativa sobre la situació actual de les parasitosis de més actualitat. Les sessions tenen lloc al Laboratori de Parasitologia de la Facultat, de 15 a 19h. Aprofitant l’avinentesa, recordeu que si esteu cercant informació sobre parasitologia, no dubteu en consultar la subguia temàtica sobre el tema, elaborada per la Biblioteca.

I el que queda de setmana encara podeu assistir a altres actes, com la taula rodona “La investigación traslacional al servicio del paciente” en la que participaran professors de la Facultat de Medicina de la UB i de l’IDIBAPS– o, al Parc Científic de Barcelona, l’activitat “Vine a fer un doctorat exprés!” i els tallers “Fes recerca!”, tota una invitació a descobrir alguns dels experiments que es duen a terme als laboratoris.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Jornades, Notícies i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.