Mecenatge de Laboratoris Salvat al Cor de la Facultat de Farmàcia

S’ha signat el nou conveni entre la Universitat de Barcelona i els Laboratoris Salvat pel que aquests es comprometen una vegada més a donar un cop de mà en forma de mecenatge al Cor de la Facultat de Farmàcia. Dirigida per Pau Jorquera, amb més d’una trentena de vocalistes, la coral desplega un ampli repertori musical, amb concerts a Catalunya i arreu d’Europa.

Laboratoris Salvat és una companyia farmacèutica catalana fundada el 1955, amb una plantilla de 290 treballadors i presència internacional a més de 40 països. L’empresa inverteix fortament en I+D, i té nombrosos acords de col·laboració amb universitats, parcs científics i centres públics. Cel·lebrem que també dediquin una petita part dels seus esforços a projectes i activitats culturals i socials, com és el cas del Cor de la Facultat.

Cantant, cantant, les penes se’n van! Felicitats cantaires!

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.