Article sobre l’exposició “Concòrdia i patrimoni: tresors de la farmàcia catalana” a l'[I]CoFB

En el darrer número de l’ [I]CoFB, la revista oficial del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, trobem un article que fa referència a l’exposició “Concòrdia i patrimoni: tresors de la farmàcia catalana“. Com ja hem noticiat en aquest bloc, l’exposició gira a l’entorn dels 500 anys de la Concordie apothecariorum Barchinone, la segona farmacopea publicada al món i la primera a Espanya, i la podeu visitar al vestíbul principal de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona fins el 16 de desembre.

L’article ressenya pas a pas els elements més importants de l’exposició i destaca que la Universitat de Barcelona, amb el Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni al capdavant,  no només fa difusió del document de la Concòrdia, sinó que mostrant diversos objectes de valor històric fa també un recorregut a través de la Història de la Farmàcia i la Medicina dels últims segles.

El Col·legi, a part de publicar diversos articles sobre la Concòrdia, també ha participat activament en aquesta exposició, així com en els diferents actes commemoratius d’aquest aniversari. El Col·legi de Farmacèutics també va reservar un espai al Congrés d’Infarma  per aquesta celebració.

Us convidem a veure aquest vídeo sobre l’exposició:

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.