Celebració de la patrona de la Facultat de Farmàcia

Avui s’han iniciat els actes de celebració de la patrona de la Facultat (la Immaculada Concepció, tradicionalment la patrona del gremi farmacèutic):

• XXVIII Exposició de bolets, organitzada per la Societat Catalana de Micologia i la Secció de Botànica de la Facultat. Al vestíbul de l’edifici B els dies 12 i 13.
  • Demà dia 13 a les 12’15h. la inauguració de l’exposició “La farmàcia portàtil”, organitzada pel Museu de la Farmàcia CatalanaFundació Concòrdia Farmacèutica. Del 13 de desembre i fins al febrer del proper any, al vestíbul de l’edifici A i al web de la Biblioteca de la Facultat.

Demà dia 13 a les 12:30h. tindrà lloc l’acte acadèmic a l’Aula magna, que inclourà:

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Exposicions, Exposicions virtuals, Farmàcia i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.