Medalles en reconeixement als millors “atletes” de la Facultat

Medalla d'Or 2011 a la vicerectora Lourdes Cirlot

En l’acte de la festa patronal de Farmàcia del passat 13 de desembre es varen lliurar les medalles de la Facultat:

Enguany, la Dra. Lourdes Cirlot, vicerectora d’Arts, Cultura i Patrimoni, ha rebut la Medalla d’Or de la Facultat, en reconeixement al seu suport a la promoció del Museu de la Farmàcia Catalana de la Facultat, mitjançant el Museu Virtual UB, i per l’impuls a l’exposició «Concòrdia i patrimoni: tresors de la farmàcia catalana».

Entre les col·leccions del Museu Virtual UB, hi trobareu la d’Instruments Científics, formada per imatges de més de 500 aparells científics ubicats a les facultats de la UB, entre elles la nostra.  El Museu de la Farmàcia Catalana també hi té la seva pròpia col·lecció, on hi podeu trobar una petita mostra d’especialitats, instruments, mobiliari i altres objectes de l’àmbit farmacèutic. A l’apartat de les exposicions temporals del web també hi trobareu les referències a les mostres “La farmaciola portàtil”  (al vestíbul de la Facultat de Farmàcia i, properament, també al nostre web) i “Farmacopees i formularis: l’evolució terapèutica farmacològica de 1511 a l’actualitat” (al vestíbul de la Facultat de Medicina fins el 23 de desembre).

També s’han lliurat les medalles de la Facultat de Farmàcia als professors Anna Maria Rovira, Carles Codina i Julià Molero, del Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia, que s’han jubilat el curs 2010-2011.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.