Vídeo 2a edició ExpAliments 2011

Com ja us vàrem informar en aquest bloc, el passat dissabte 26 de novembre es va celebrar la festa d’ExpAliments al Campus de l’Alimentació de Torribera. Avui us pengem  el vídeo que podeu trobar a UBTV d’aquesta segona edició d’ExpAliments. Aquest, recull imatges de les activitats que es varen realitzar i els testimonis del Dr. Claudi Mans, Delegat del Rector com a Coordinador del Campus de l’Alimentació de Torribera ; del Dr. Miguel Moretó, Director de l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària de la UB ; i de la Dra. M. Carmen Vidal, Catedràtica de Nutrició i Bromatologia de la Facultat de Farmàcia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Universitat de Barcelona, Videos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.