Sessió informativa sobre el programa Eranet Mundus

Voleu estudiar en una universitat russa? Eranet Mundus és un programa d’intercanvi, coordinat per la Universitat de Barcelona, entre universitats europees i russes. Es tracta d’un programa de la Unió Europea que consorcia 10 universitats europees, entre les espanyoles només hi ha la UB i la UPC, i vuit universitats russes. Els ajuts són d’entre 1000 i 1500 euros mensuals i les estades són d’un mínim de 6 mesos i un màxim de 10 pels estudiants de grau i poden arribar fins a 24 mesos pels estudiants de doctorat.

Si hi esteu interessats, us recomanem que assistiu a la sessió informativa que tindrà lloc demà, 13 de gener, a les 11:00h a l’Aula Magna de la Facultat de Biologia.

També volem aprofitar per recordar-vos que està oberta la convocatòria de 95 ajuts d’intercanvi amb universitats estrangeres amb les que la UB ha signat convenis generals de mobilitat pel curs 2012-2013. Aquesta convocatòria es tanca el 24 de gener. I la convocatòria Eranet Mundus està oberta fins el 31 de gener.

Aquesta entrada s'ha publicat en Beques, Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.