Alumni UB organitza “Més enllà de la recerca de feina”

Fotografia Club de les ciències de la salutAlumni UB, el servei de la Universitat de Barcelona adreçat als exalumnes i amics de la UB, organitza “Més enllà de la recerca de feina”, una trobada entre empreses del sector de la salut i persones interessades en trobar feina en aquest àmbit. L’activitat està adreçada, entre d’altres, a alumnes que hagin cursat les carreres de Farmàcia, Ciència i Tecnologia dels Aliments i Nutrició Humana i Dietètica i comptarà amb la presència d’experts en el sector.

La cita és el proper 8 de febrer a la Casa Garriga Nogués, situada al carrer Diputació 250, de 19 a 21h. L’entrada és lliure i les places es reservaran per ordre d’inscripció.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Nutrició, Organismes, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.