Jornada d’Orientació Professional de la Facultat de Farmàcia (27 i 28 de febrer)

Fins el 20 de febrer teniu temps d’inscriure-us a la Jornada d’Orientació Professional que organitzen la Facultat de Farmàcia i el Servei d’Orientació a l’Estudiant de la UB. La inscripció és gratuïta i s’ha de fer a traves del web del Servei d’Orientació a l’Estudiant. El curs està dirigit a l’alumnat dels ensenyaments de Farmàcia, Ciència i Tecnologia dels Aliments, i Nutrició Humana i Dietètica. Si assistiu a totes les sessions i feu un treball sobre el vostre projecte laboral us reconeixeran un crèdit de lliure elecció.

Us adjuntem el programa i us animem a participar-hi, doncs és una bona oportunitat d’adquirir recursos alhora de cercar feina i d’assabentar-sede quines habilitats es requereixen per incorporar-se al mercat laboral d’una manera òptima.

DIA 27 DE FEBRER (Aula Magna)

— 14.30 h: Benvinguda a càrrec del degà
— 14.45 h: «Com començar a buscar feina»
— 15.45 h: «Instruments per a la recerca feina»
— 16.45 h: Descans
— 17.15 h: «L’entrevista de feina»
— 18.15 h: «Oportunitats a l’estranger»
— 19.15 h: Final de la sessió

DIA 28 DE FEBRER (aules A-3 i A-5)

— 15.30 h: «Presentació de la formació de postgrau: màster i doctorat»
— 16.30 h: Descans
— 17.15 h: «Xerrades de professionals dels àmbits farmacèutic, agroalimentari i nutricional»
— 19.00 h: Clausura

Aquesta entrada s'ha publicat en CTA, Farmàcia, Jornades, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.