Voleu participar en la VI Lliga Universitària de Debat de la UB?

Els propers 14, 15 i 16 de març tindrà lloc a l’Aula Magna de l’Edifici Històric la VI LLiga Universitària de Debat de la UB. Enguany anirà precedida d’ un curs de formació en oratòria i debat, que es realitzarà els dies 27 i 28 de febrer.

Podran participar en la Lliga de debat tots els estudiants que estiguin matriculats en algun ensenyament de la UB en el moment de convocar-se el torneig. Els equips han d’estar formats per un mínim de dos membres, un dels quals pot ser el capità i un màxim de 5 membres, a més a més del capità, que en aquest cas s’ha de mantenir al marge de la competició. Si no teniu equip, l’organització de la Lliga farà tot el possible per posar-vos en contacte amb estudiants que es trobin en la mateixa situació.

Els equips d’oradors competiran entre ells sobre un tema polèmic d’actualitat que els hi serà comunicat amb quinze dies d’antelació. La tasca dels oradors serà seleccionar els millors arguments i exemples de la postura que han de defensar (a favor o en contra) i exposar-los de forma convincent durant els minuts dels que disposen, tot rebatent els arguments dels seus oponents.

Informeu-vos dels premis, el reglament, la inscripció, el taller… En el web de la lliga debat, seguint-los al Blog , al Facebook (Associacio de Debat de la UB) o Twitter (@lligadebat)

Aquesta entrada s'ha publicat en Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.