Grups de conversa d’anglès pels estudiants de la UB!

Aprofita l’oportunitat de participar en els grups de conversa d’anglès que s’organitzen a les diferents Facultats de la UB:

*Estan dinamitzats per un estudiant nord-americà

*Es reuneixen una hora a la setmana del 27 de febrer al 25 de maig

*Màxim 8 persones per grup

*Diferents nivells: ELEMENTAL (A2), MITJÀ-BAIX (B1), MITJÀ-ALT (B2), AVANÇAT (C1/C2)

*Són gratuïts

Per inscriure-us heu d’entrar al Campus Virtual i afegir-vos al CAL (Centre d’Autoaprenentatge de Llengües) que més us interessi. Al Campus Virtual trobareu tota la informació: grups, llocs, horaris…

El període d’incripció comença el 23 de febrer a les 22:00 i les inscripcions només es poden fer on-line. Les places són limitades i s’adjudicaran automàticament per ordre d’arribada. Es farà una llista d’espera amb totes les persones que no tinguin plaça. Us recomanem que llegiu la normativa dels cursos, doncs és important saber, abans d’apuntar-vos, que només podeu faltar a dues sessions: a la tercera absència quedareu automàticament fora del grup. També heu de tenir en compte que abans d’inscriure-us heu de saber quin és el vostre nivell d’anglès i desar aquesta informació en el perfil del CAL al que us hagueu afegit. Per cert, volem aprofitar per recordar-vos que al Campus Virtual podeu trobar diversos recursos lingüístics, també diferents test per conèixer quin és el vostre nivell d’anglès. També us volem recordar que els Serveis Lingüístics de la UB disposen d’una borsa d’intercanvi lingüístic on podeu trobar estudiants que volen practicar diferents idiomes. També podeu trobar CALS en diferents biblioteques del CRAI de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus Virtual, Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.