El PCB participa en el projecte Humanfarma per al descobriment de nous fàrmacs

El Parc Científic de Barcelona (PCB) és un dels membres del consorci Humanfarma, l’objectiu del qual és desenvolupar nous compostos actius per al descobriment de fàrmacs mitjançant la recerca translacional (directament en mostres de pacients).
En aquest projecte, que té un pressupost de 4,1 M€ i serà finançat parcialment pel Ministeri d’Economia i Competitivitat en el marc del subprograma Innpacto, també hi participen la Universitat de Santiago de Compostel·la i quatre firmes biotecnològiques: GalChimia, Oryzon Genomics, Vivia Allosterics i Vivia Biotech. Aquesta darrera és la coordinadora del projecte.

(Font de la notícia: UB-WEB )
Aquesta entrada s'ha publicat en Medicaments, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.