Vols treure el nas al món de la investigació? Vine als Seminaris de Recerca 2012!!

CC 3.0 US Font: capl@washjeff.edu

Arranquen els Seminaris de Recerca de la Facultat de Farmàcia 2012, un cicle de 13 conferències, repartides entre març i desembre del 2012, que seran impartides per professorat de la Facultat. El principal objectiu és donar a conèixer quines són les línies d’investigació que s’estan actualment duent a terme als diversos departaments i àrees de coneixement de la Facultat. Aquest dimarts a les 12.30h a l’Aula Magna tindrà lloc la primera conferència: “Nanoquímica: Aplicacions en Biomedicina”, a càrrec de la Dra. M. Lluïsa Pérez.

Aquesta és una molt bona oportunitat conèixer de primera mà unes línies de recerca que us podrien resultar prou atractives com per iniciar-vos en el món de la recerca, desenvolupant assignatures de Treball Dirigit, una beca de col·laboració en projectes de recerca, un Màster Experimental o fins i tot una Tesi Doctoral en un grup de recerca concret.

Avantatges per a estudiants:

• 1 ECTS de lliure elecció
  • Diploma d’assistència
  • 0,75 punts a sumar a la mitjana de l’expedient acadèmic per a sol·licituds de beques de col·laboració en activitats de recerca de la Facultat de Farmàcia (beques d’estiu) de l’any següent o posteriors.

Per gaudir d’aquests reconeixements, caldrà assistir a un mínim de 9 conferències i elaborar un breu resum de cada una d’elles.

IMPORTANT! Es pot repetir! Els estudiants que hagueu completat el Programa de Seminaris d’anys anteriors, us podeu tornar a matricular, ja que els continguts i els ponents són diferents cada any, i podeu continuar obtenint crèdits de lliure elecció, diploma d’assistència i mèrits addicionals per a sol·licituds de beques d’estiu.

La inscripció és gratuïta i cal dur-la a terme a la Secretaria d’Estudiants i Docència (data límit: 30 de març).

Més informació: programa complet de Seminaris de Recerca 2012 i informació addicional (també les presentacions de les dues anteriors edicions i l’e-book editat).

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.