Inscriu-te a les jornades Feed your knowledge! de salut i nutrició

El propers 7 i 8 de juny la Facultat de Farmàcia de la UB acollirà les jornades Feed your knowledge!, adreçades al col·lectiu investigador i professional del sector de la salut i l’alimentació. El programa tractarà temes com els efectes de la nutrició animal en la seguretat dels aliments, el rol de la nutrició en la salut dels animals i la productivitat o la promoció d’aliments més saludables d’origen animal, i constarà d’una sessió dirigida a joves investigadors sobre el desenvolupament de la carrera científica.

Els encarregats de l’organització local de les jornades a la Facultat, adscrita al Barcelona Knowledge Campus, són Ricard Bou i Francesc Guardiola, professors del Departament de Nutrició i Bromatologia de la UB i membres del Grup de Recerca de Qualitat Nutricional i Tecnològica dels Lípids de la nostra universitat, amb Alba Tres (UB) encapçalant-ne el comitè organitzador.

Les jornades s’inscriuen en el  marc de les accions COST Feed for Health de la Unió Europea. El darrer dia per inscriure-s’hi és el proper 15 d’abril.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Conferències, Farmàcia, Jornades, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.