Nou seminari de recerca

• Dimarts 20 de març 2012
  • 12’30h. a l’aula magna
  • Conferència “Compostos d’origen vegetal amb activitat fúngica”
  • A càrrec de: Dra. Roser Vila, la Dra. Blanca Freixa i el Dr. Salvador Cañigueral (Departament de Farmacologia i Química Terapèutica).

Els Seminaris de Recerca són un cicle de conferències que tenen per objectiu donar a conèixer les línies d’investigació  actualment obertes a la Facultat i introduïr així els estudiants al món de la recerca. Recordeu que, prèvia inscripció, els alumnes podeu aprofitar-vos d’avantatges (crèdit de lliure elecció i punts a sumar a la mitjana de l’expedient per a sol·licitar beques de col·laboració en activitats de recerca). Les inscripcions finalitzen el proper 30 de març! Més informació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.