Dues notícies sobre dos Catedràtics de la nostra Facultat

Avui ens volem fer ressò de dues notícies que hem vist publicades al web de la Facultat de Farmàcia i al web de la UB, respectivament, referents a dos catedràtics de la nostra Facultat. La primera d’elles ens explica que el Dr. Jordi Camarassa, catedràtic de Farmacologia i professor del Departament de Farmacologia i Química Terapèutica, prendrà possessió el proper dia 22 de març com a Acadèmic Corresponent de la «Real Academia Nacional de Farmacia» (RANF) on pronunciarà el discurs «Neuropsicofarmacología de las drogasde diseño: del LSD a las catinonas».  Podeu seguir aquesta conferència en directe, a partir de les 19h, connectant-vos al web de la RANF.

L’altre notícia que volem compartir avui és sobre el catedràtic Eduardo L. Mariño, cap de la Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia de la Facultat de Farmàcia de la UB. El 2o de març, el Dr. Mariño impartirà la conferència magistral «Biotecnología farmacéutica» dins del marc de la inauguració de les activitats acadèmiques de l’Acadèmia de Ciències Farmacèutiques del Paraguai. L’acte tindrà lloc al saló auditori de la Facultat de Ciències Químiques de la Universitat Nacional d’Asunción (Paraguai). Del 21 al 23 de març, el professor Eduardo L. Mariño també impartirà un curs d’actualització de farmàcia clínica i farmacoteràpia a la Facultat de Ciències Químiques de la Universitat Nacional d’Asunción.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.