XIV Premi a la qualitat lingüística a la Facultat de Farmàcia

La Comissió de Política Lingüística de la Facultat de Farmàcia i els Serveis Lingüístics de la UB volen encoratjar els estudiants de la Facultat a usar la llengua catalana i millorar-ne la qualitat. Per aquest motiu, convoquen aquest premi que valora, a més de l’ús normatiu de la llengua catalana, l’adequació, la precisió dels termes de l’especialitat, la coherència i l’estructuració interna del text. També es valoren els aspectes formals de presentació.

DESTINATARIS:  Poden optar a aquest premi els estudiants dels ensenyaments de la Facultat de Farmàcia de primer, segon o tercer cicle.

CARACTERÍSTIQUESPer poder participar-hi, cal presentar un treball d’alguna assignatura de la llicenciatura, del grau o del postgrau dels ensenyaments adscrits a la Facultat, o les memòries de les assignatures de Treball Dirigit o del màster Experimental en Ciències Farmacèutiques, del curs acadèmic 2010-2011. Els treballs han de ser personals i en queden exclosos els col·lectius.

PRESENTACIÓCal presentar un exemplar imprès del treball on es faci constar el nom i els cognoms de l’autor, el títol del treball i els motius pels quals s’ha elaborat.

PREMI: El premi és una dotació econòmica per valor de 300 euros i un diploma acreditatiu.  El lliurament del premi es farà en l’acte de celebració de la diada de Sant Jordi a la Facultat, el 25 d’abril de 2012.

Més informació:

Comissió de Dinamització Lingüística i Cultural
Secretaria d’Estudiants i Docència, Facultat de Farmàcia
xdfarmacia@ub.edu

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a XIV Premi a la qualitat lingüística a la Facultat de Farmàcia

1. Retroenllaç: Enric I. Canela » Blog Archive » XIV Premi a la qualitat lingüística

Els comentaris estan tancats.