La Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia de la UB, dirigida pel catedràtic Eduardo L. Mariño, ha rebut un dels Premis a les Millors Iniciatives del 2011, en la modalitat de Formació, que atorga la revista Correo Farmacéutico. Amb aquest guardó, es reconeix la iniciativa d’aquesta unitat per haver reunit en un gran acord professional la Societat Europea de Farmàcia Clínica (ESCP), la Fundació Pharmaceutical Care, el Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona, la Societat Espanyola de Farmacèutics d’Atenció Primària, la Societat Espanyola de Farmàcia Hospitalària, la Societat Espanyola de Farmàcia Comunitària, la Societat Espanyola de Farmàcia Rural i la Societat Catalana de Farmàcia Clínica. La unitat que encapçala el Dr. Mariño ha aconseguit aquest acord en el marc de l’organització del 41è Simposi de Farmàcia Clínica de l’ESCP, que tindrà lloc a Barcelona del 29 al 31 d’octubre.

Els premis de Correo Farmacéutico es van lliurar el dilluns 12 de març, en un acte institucional a Madrid que va presidir la ministra de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, Ana Mato. Podeu mirar el vídeo que resumeix aquest acte.

(Font de la notícia: UB-WEB)

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Premi a les Millors Iniciatives del 2011, per a la Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia de la UB

1. Dave ha dit:

Congratultions on the award!!

Els comentaris estan tancats.