Premi ÉcoTrophélia 2012 d’innovació alimentària

I un altre premi més que reconeix la feina feta pels docents i estudiants de la nostra facultat. En aquest cas és tracta dels premis ÉcoTrophélia 2012 d’innovació alimentària, que han aconseguit en primer i segon lloc els productes alimentaris desenvolupats per alumnes del màster oficial de Desenvolupament i Innovació d’Aliments. Concretament, el primer premi ha estat per les Crequis i el segon per Troncholate. Tots dos inclouen entre els seus ingredients aliments autòctons, com les anxoves de l’Escala, en el cas de les Crequis, o les avellanes de Reus, en el cas del Troncholate.
Us deixem amb els enllaços de la notícia de la UB i la de la Facultat, on podreu ampliar la informació.
Serveixi aquesta entrada com a felicitació als premiats. L’enhorabona!

Aquesta entrada s'ha publicat en CTA, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.