V Jornada de Recerca a la Facultat de Farmàcia

Aquest dilluns dia 16 tindrà lloc la V Jornada de Recerca: al llarg del dia es podran escoltar 15 aportacions en forma de xerrades curtes dels estudiants de doctorat de la Facultat, oferint així, en el seu conjunt, una panoràmica general de la recerca que actualment s’està duent a terme.

La Federació Farmacèutica adjudicarà els Premis de recerca a les tres millors presentacions, dotats amb 500, 300 i 200 €.

L’objectiu principal d’aquesta jornada és promoure el coneixement de la recerca que es fa a la Facultat a través dels estudiants de doctorat, per tal de visualitzar aquest col·lectiu, afavorir la seva interrelació a nivell metodològic i de coneixements, i fer més enriquidora la seva formació en el postgrau.

La jornada s’iniciarà a les 9h amb la conferència inaugural a càrrec del Dr. Enric Canela, director de l’Escola de Doctorat de la UB, i el Sr. Lluís Barenys, President de la Federació Farmacèutica.

Lloc i hora: Aula Magna de la Facultat; 9-18h.

Més informació: consulteu el tríptic per veure el detall de les diferents contribucions.

Font: notícies de la Facultat de Farmàcia.

Aquesta entrada ha esta publicada en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Jornades, Recerca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.