Vols fer pràctiques al Parc Científic de Barcelona? Últims dies per a inscriure’s a la convocatòria del 2012.

Queden pocs dies per decidir-vos: el 23 d’abril és el darrer dia per sol·licitar una de les més de 30 places ofertes en diferents grups, centres d’investigació i empreses situats al Parc Científic de Barcelona (PCB).  Per als estudiants de la nostra facultat poden ser d’interès, per exemple, les places a SOM Biotech, a Drug Discovery Platform o a l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària, entre altres. Consulteu en aquesta taula tots els grups de recerca i empreses i la descripció del projecte i les tasques en què s’ofereix participar.

El programa està dirigit a estudiants universitaris de 2n cicle que encara no han finalitzat el Grau o que el finalitzen aquest any. El període de pràctiques comprèn de 2 a 3 mesos, entre els mesos de juliol i setembre, amb una dedicació mínima de 5 hores al dia, amb una beca de 250 €/mes.

Més informació: Passa l’estiu al Parc! Convocatoria 2012.

Aquesta entrada s'ha publicat en Beques, Recerca i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.