Convocatòria de 257 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona

Teniu fins el 4 de maig per entregar la sol·licitud per participar a la Convocatòria de 257 beques de col·laboració pel proper curs 2012-2013.  Aquesta s’haurà d’entregar en una de les diferents oficines del Registre General de la UB.
Trobareu tot el que necessiteu saber i la relació de totes les beques convocades a Beques de col·laboració.

Entre les beques convocades trobareu les de col·laboració amb el  CRAI:

Podeu treballar en les diferents biblioteques  (a la nostra biblioteca se’n convoquen 3: dues en horari de matí i una de tarda), realitzant les tasques de:

Recol·locació i ordenació dels llibres a les sales, atenció a l’usuari, col·laboració en el préstec i en les tasques auxiliars que es realitzen a les biblioteques : adquisicions, control de revistes, procés del llibre, fotocòpies, servei d’obtenció de documents, etc.

Col·laborar amb el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal:

En la convservació, informatització, documentació i digitalització de les mostres de l’Herbari.

O col·laborar amb altres àrees del CRAI: el Servei d’Obtenció de Documentsla Unitat de Projectes, o la Unitat de Serveis als Usuaris

També volem fer menció de les beques de col·laboració amb els  CCIT-UB (Centres Científics i Tecnològics de la UB) en les que és un prerequisit o es valora especialment el fet de ser estudiant de la Facultat Farmàcia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Beques, Biblioteques, CRAI, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.