Nou seminari de recerca: Nous anàlegs de la polimixina B amb un ampli espectre d’activitat i efectius en bactèries multiresistents

• Dimarts 24 d’abril 2012Seminaris de Recerca 2012
  • Hora i lloc: 12.30h. Aula Magna de la Facultat de Farmàcia
  • Conferència: Nous anàlegs de la polimixina B amb un ampli espectre d’activitat i efectius en bactèries multiresistents
  • A càrrec d’Ariadna Grau (Departament de Química Orgànica)

Els Seminaris de Recerca són un cicle de 13 conferències que tenen per objectiu donar a conèixer les línies d’investigació  actualment obertes a la Facultat i introduïr així els estudiants al món de la recerca. Més informació: programa complet de Seminaris de Recerca 2012, presentacions dels anteriors seminaris i informació addicional.

Aquesta entrada ha esta publicada en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.