La Coral de la Facultat de Farmàcia programa el `Rèquiem’ de Fauré al Paranimf

Aquest dissabte 28 d’abril a les 19h, es celebrarà al Paraninf de l’Edifici Històric un concert organitzat per la Coral de la Facultat de Farmàcia.  S’interpretarà el Rèquiem op.48 de Gabriel Fauré i es comptarà amb la participació, a més de la coral organitzadora, del Cor Iolis, de la Facultat de Física de la UB; la Coral de la UAB; la Coral Renaixença, de Sant Boi de Llobregat; la Coral de la Diputació de Girona, i l’Orquestra de Cambra Terrassa 48. També comptarem amb Pablo Larraz Dalmases (director convidat), Marta Jordana (soprano) i Germán de la Riva (baríton).

Aquest acte té el suport dels Laboratoris Salvat, el Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni de la UB i la Facultat de Farmàcia, i la col·laboració de la Federació Catalana d’Entitats Corals. S’emmarca en els acords de col·laboració amb els Laboratoris Salvat per promoure activitats en l’àmbit musical.

La coral de la Facultat de Farmàcia, fundada l’any 1994, està formada per una vintena de vocalistes i forma part de la Federació Catalana d’Entitats Corals. Pau Jorquera i Bordonau, llicenciat a l’ESMUC en Direcció de Cor, n’és el director des de 2010.

El concert es retransmetrà en directe a través del canal UBTV.

In bocca al lupo!!!

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.