Activitats de la setmana

Volem fer difusió d’algunes activitats.
La primera és la conferència Teràpia gènica retroviral, que es durà a terme el proper dimecres 2 de maig a les 12’30h a l’Aula Magna de la nostra Facultat. Aquesta conferència inicia el cicle de Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia 2012 i anirà a càrrec de la Dra. Cristina Fillat, del Laboratori de Teràpia Gènica de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS).

La segona és el seminari que tindrà lloc el proper divendres 4 de maig al Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu. El seminari porta per títol Les col·leccions Balvey. La Concòrdia, font del patrimoni farmacèutic. Es durà a terme durant tot el matí i una de les ponents serà la Dra. Anna Carmona, catedràtica d’Història de la Farmàcia de la nostra Facultat, amb la conferència El Tractat de Matèria Farmacèutica de Tomàs Balvey Parés. Al díptic trobareu el programa complet del mateix. Feu les inscripcions al seminari a través de la pàgina web del museu o trucant per telèfon al mateix.

L’última activitat de la que us volem parlar es durà a terme a l’Aula Magna de la nostra Facultat el proper dilluns 7 de maig, a les 16h. Es tracta del workshop Pràctiques en empreses. La inscripció és gratuïta i s’ha de fer a través de l’Espai Facultat de Farmàcia del Campus Virtual fins el proper 3 de maig. En aquest espai també trobareu el programa complet del taller. S’entregarà certificat d’assistència.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Història i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.