Blog de la Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

CRUEEl mes de març passat, el Centro Español de Derechos Reprográficos (CEDRO), va presentar una demanda contra la Universidad Carlos III de Madrid, per presumpta distribució sense permís de continguts subjectes a drets d’autor. Aquest mes d’abril, l’objectiu de l’entitat privada ha estat una universitat catalana, l’Autònoma de Barcelona (UAB), a la qual reclama més d’un milió d’euros.

Davant d’aquesta ofensiva sense precedents, la Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas (CRUE) ha emès un comunicat per aclarir la seva postura. Atesa la importància que creiem que té, el reproduïm a continuació:

Comunicado de la CRUE ante las demandas interpuestas por CEDRO en concepto de “piratería”

La Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas (CRUE) desea expresar su malestar por las demandas iniciadas por la entidad privada CEDRO contra las universidades Carlos III de Madrid y Autònoma de Barcelona. Asimismo, quiere dar a conocer los siguientes puntos:

• Las universidades…

View original post 302 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.