Dues estudiants de la Facultat seleccionades per assisitir a la Bright Students Conference

Laura González Moragas i Rosana Leiva Martínez, estudiants de la Facultat de Farmàcia, han estat seleccionades per assistir a la Bright Students Conference 2012. Viatjaran a Amsterdam amb totes les despeses pagades, doncs aquest congrés se celebrarà, del 13 al 16 d’agost, a la Universitat d’Amsterdam.
Del total de set candidatures enviades per la Facultat, a més de les dues seleccionades, una tercera estudiant, Clara Suñé Navarro, ha quedat com a primera suplent.

Però què és la Bright Students Conference? Doncs bé, és una reunió anual d’estudiants d’universitats que, com és el cas de la UB, pertanyen a la  League of European Research Universities (LERU). La LERU està formada per 21 universitats que tenen en comú ser europees i capdavanteres en recerca. A la Bright Students Conference 2012 hi estan convidats a participar-hi un total de 200 estudiants. El tema de l’encontre d’aquest any és  ‘Networks: Complex Futures‘  i serà tractat des d’un punt de vista interdisciplinari.

En el procés de selecció, els centres de la UB han presentat les millors candidatures, i del total de la UB se n’han seleccionat les deu millors, utilitzant com a criteris de valoració la nota mitja de l’expedient acadèmic i el nivell d’anglès acreditat.

(Font de la notícia: Notícies Facultat de Farmàcia)

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.