2a Jornada d’Actualització en Oncologia per Atenció Primària

El proper dijous 10 de maig l’AECC- Junta de Barcelona organitza, dins les accions en motiu del dia Mundial contra el càncer, la 2a Jornada d’Actualització en Oncologia per Atenció Primària, que té com a objectius actualitzar i conscienciar els professionals de la salut en la lluita contra el càncer i fomentar espais on compartir coneixements i estratègies que facilitin la detecció precoç de diverses patologies.

La jornada, que tindrà lloc al Parc de Recerca biomèdica de Barcelona, és d’accés gratuït amb inscripció prèvia i acreditarà 0,9 crèdits a través del Consell català de formació Continuada de les Professions Sanitàries.

Entre els participants destaca Julio Basulto, dietista i nutricionista i autor dels llibres “No más Dieta” i “Secretos de la gente Sana”, disponibles al catàleg de la nostra universitat.  Basulto, en nom del GREP-AEDN,  durà a terme  el taller “La prevención del cáncer a través de la alimentación”.

Podeu conèixer opinions del nutricionista, ex alumne de l’Ensenyament de Nutrició Humana i Dietètica , a la participació que  va tenir a l’espai Para todos la 2 del segon canal de Televisió Espanyola.

Aquesta entrada s'ha publicat en Jornades, Medicina i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.