I Congrés Internacional menjar a l’escola

Des del proper 29 de maig i fins l’1 de juny  tindrà lloc el I Congrés Internacional menjar a l’escola, un espai de debat entorn l’àpat escolar, una activitat que cada vegada està més present dins la nostra societat.

L’objectiu del Congrés és obrir un espai de debat i reflexió entorn la complexitat de l’àpat escolar, així com presentar les accions posades en marxa i els resultats obtinguts i fer comprendre el funcionament de l’alimentació a les escoles, tant des del punt de vista nutricional i de salut, com del sociocultural, a través dels hàbits, els valors, la convivència, els trastorns…, importants dins una etapa de formació com la escolar.

L’activitat s’iniciarà el  29 de maig, amb un precongrés  a la seu de la Fundació Alícia, a Sant Fruitós de Bages, amb uns tallers pràctics destinats a professionals i estudiants del sector de l’alimentació i la nutrició, i tindrà continuïtat els 3 dies següents a La Pedrera i a la Facultat de Geografia i Història de la UB amb diferents col·loquis, conferències i taules rodones, amb la intervenció de destacats experts en la matèria.

El Congrés està organitzat per ODELA (Observatori de l’Alimentació, amb seu al Campus de l’Alimentació de Torribera), la Fundació Alícia i l’INSA  (Institut d’Investigació en Nutrició i Seguretat Alimentària) tots 3 vinculats a la Universitat de Barcelona.

Podeu inscriure-us-hi i saber-ne més detalls al web del congrés.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Cuina, Farmàcia, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.