Avís: Canvi de data per al seminari de recerca inicialment previst per demà

Aquest matí feiem difusió des d’aquest bloc sobre seminari de recerca que, segons la planificació prevista, havia de tenir lloc demà. Tanmateix, hem procedit a modificar aquesta entrada per informar-vos que s’ha posposat la data i que el seminari tindrà lloc el dimarts 29 de maig, de la propera setmana.Seminaris de Recerca 2012

• Dimarts 29 de maig 2012
  • Hora i lloc: 12.30h. Aula Magna de la Facultat de Farmàcia
  • Conferència: Integrant dades morfològiques i moleculars en Compositae: aplicacions en sistemàtica i biogeografia.
  • A càrrec de Noemí Montes-Moreno (Secció de Botànica. Departament de productes naturales, biologia vegetal i edafologia)

Consulteu aquí els documents del Catàleg del CRAI de la UB sobre la temàtica de la conferència.

Els Seminaris de Recerca són un cicle de 13 conferències que tenen per objectiu donar a conèixer les línies d’investigació  actualment obertes a la Facultat i introduïr així els estudiants al món de la recerca. Més informació: programa complet de Seminaris de Recerca 2012, presentacions dels anteriors seminaris i informació addicional.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.