S’apropa el Dia Nacional de la Nutrició

El proper dilluns 28 de maig es celebrarà la XI edició del Dia Nacional de la Nutrició. La jornada és una iniciativa de la Federación Española de Sociedades de Nutrición, Alimentación y Dietética (FESNAD) en col·laboració amb diverses institucions, i compta amb el suport de la indústria farmacèutica i l’alimentària. Sota el lema  “Ensenyar a menjar és ensenyar a créixer, l’edició d’aquest any pretén posar èmfasi en el paper de les famílies en l’adquisició d’hàbits saludables ja des de la infància.

Durant la jornada es desenvoluparan  un seguit d’activitats a nivell nacional, a diversos llocs com hospitals, escoles, universitats, centres comercials, amb presència de punts d’informació, conferències, material informatiu…, amb l’objectiu de difondre bones pràctiques alimentàries i nutricionals i posar de relleu una activitat essencial per a la nostra salut.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Jornades, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a S’apropa el Dia Nacional de la Nutrició

1. raul ha dit:

aprenguem a menjar

Els comentaris estan tancats.