Beques a la Facultat

Us informem de dues convocatòries de beques actives a la nostra Facultat.
La primera és la d’una beca de col·laboració amb la Unitat de Laboratoris Docents (ULD). Aquesta unitat té com a missió la de “millorar les competències transversals dels estudiants tot incorporant-los al sistema de gestió de la qualitat implantat als laboratoris docents de la facultat“. El període de col·laboració va des de l’1 de juliol fins el 31 de desembre de 2012, excepte el mes d’agost,  amb una dedicació de 25 hores setmanals. Consulteu les bases de la convocatòria per conèixer tots els detalls. Des de l‘Oficina d’Afers Generals de la Facultat podreu descarregar l’imprès de sol·licitud, dins l’apartat Beques de col·laboració. El termini per presentar-les finalitza el proper 31 de maig.
La segona és la de 26 beques de col·laboració en activitats de recerca. Aquestes es duran a terme a diferents departaments de la nostra Facultat. El període de col·laboració serà durant els mesos de juliol i setembre, amb una dedicació de 20 hores setmanals. Des de la pàgina de Convocatòries i ajuts a la recerca podreu consultar les bases de la convocatòria i descarregar-vos l’imprès de sol·licitud, que podreu presentar fins el proper 5 de juny.

Aquesta entrada s'ha publicat en Beques, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.