Jurament hipocràtic

Aquesta tarda, a partir de les 18h, tindrà lloc al marc incomparable del Paranimf de la nostra universitat l’acte del jurament hipocràtic dels estudiants de Farmàcia de la promoció 2007-2012. Serà presidit per la vicerectora d’Arts, Cultura i Patrimoni, Dra. Lourdes Cirlot. Els estudiants tindran com a padrins a la Dra. M. Dolors Pujol i al Dr. David Pubill i podran gaudir de l’actuació de la Coral de la Facultat de Farmàcia.
Trobareu la informació ampliada sobre què és i en què consisteix el jurament hipocràtic a les notícies de la UB i de la Facultat.
Desitgem a tots els nous professionals molta sort en aquesta nova etapa.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.