Dels nostres companys de la Biblioteca de Lletres

Bloc de Lletres

Us presentem un parell de recursos que us poden ajudar en la redacció d’escrits acadèmics:

Si heu de presentar un article o un treball acadèmic en anglès, l’Academic phrasebank us pot ser de gran ajuda.  És un recurs pensat per a estudiants que no tenen l’anglès com a primera llengua, amb exemples de frases genèriques que podem fer servir a l’hora d’escriure un treball en aquesta llengua. El recurs no es centra en la redacció d’una matèria específica, sinó que es presenta com una eina de suport a la redacció acadèmica en general.

D’altra banda, per a la redacció de treballs en català, teniu a la vostra disposició al Dipòsit Digital de la UB, el document 20 recomanacions per redactar bé: “una guia breu per redactar continguts acadèmics d’acord amb els estàndards de qualitat interuniversitària. La guia, elaborada conjuntament pels serveis lingüístics de diverses universitats…

View original post 42 more words

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos electrònics, Webs i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.