Jornada Profesional de la Vocalía de Alimentación

El proper 12 de juny l’Hotel Meliá Avenida de América de Madrid acollirà la Jornada Profesional de la Vocalía de Alimentación, que sota el lema “El Farmacéutico y la Alimentación: bases de futuro”, organitza el Consejo General de Colegios Farmacéuticos, a través de la Vocalía Nacional.

La jornada, oberta a farmacèutics interessants en l’alimentació, constarà de diverses conferències i taules rodones. Sota el títol “Alimentación, nutrición e hidratación, aspectos relevantes en un estilo de vida activo y saludable” Rafael Urrialde de Andrés, Health and Nutrition Manager de Coca-Cola Iberia, portarà a terme la primera conferència. Alfredo Martínez Hernández, Catedràtic en Nutrició, n’agafarà el relleu realitzant una comparativa de dietes moderadament altes en proteïnes. El Catedràtic de Fisiologia Josep Antoni Tur Marí tancarà la jornada amb “Por qué comemos lo que comemos?”

Les taules rodones porten el títol de “Atención Farmacéutica en Menopausia” i “De la industria alimentaria a la farmacia”.

L’objectiu de la sessió formativa és actualitzar coneixements i afavorir el debat en temes com l’assistència farmacèutica en la menopausa, alimentació, nutrició i hidratació o dietes proteiques.

Les inscripcions estan obertes fins l’11 de juny.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Farmàcia, Jornades, Nutrició i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.