1r Congrés Internacional de Seguretat alimentària

Els propers 28 i 29 de juny la Facultat de Medicina de la Universidad Complutense de Madrid acollirà el 1er. Congreso Internacional de Seguridad Alimentaria, organitzat per la Asociación de Consultores y Formadores de España en Seguridad Alimentaria (Acofesal).

El Congrés, amb el que l’associació pretén divulgar i descobrir noves actuacions en matèria de seguretat alimentària, comptarà amb un acte inaugural, que donarà lloc a 2 jornades amb la mateixa estructura: una taula rodona i 3 blocs (de Formació, Laboratori i Consultoria i certificació), que tindran el seu epíleg amb una sessió plenària que finalitzarà cadascuna de les 2 jornades.

El Congrés també disposarà d’un espai per a la exposició de treballs, investigacions i projectes científics de tots aquells investigadors, centres tecnològics, universitats i empreses privades que ho desitgin, entre els que es premiaran les millors aportacions.

Acofesal  és una associació sense ànim de lucre que fomenta la seguretat alimentària tant a nivell professional com a nivell del consumidor final, posant èmfasi en la importància de la seguretat en tots els processos de la cadena.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Congressos, Farmàcia i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.