Seminari

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB ha organitzat, conjuntament amb la European Association of Science Editors (EASE), un seminari titulat Writing a scientific paper and getting published, dins del seu programa de doctorat. Anirà a càrrec d’Elisabeth Heseltine que desenvoluparà els següents continguts:

• General introduction, title, authors, abstract and keywords
  • Writing the Introduction and the Materials and Methods
  • Writing the Results; designing tables and figures
  • Writing the Discussion, Acknowledgements and References

El seminari tindrà lloc el proper dijous dia 21, de 10 a 14h a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i serà impartit en anglès. La inscripció té un cost de 40€ i el seu pagament es pot fer efectiu el mateix dia del seminari tot i que cal confirmar l’assistència a la Mercè Garcia Barceló (podeu cercar les seves dades de contacte al Directori de la UB).

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Seminaris i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.