XV International Symposium on Luminescence Spectrometry 19-22 june 2012

Prop de 150 experts d’arreu del món participaran en el XV Simposi Internacional d’Espectroscòpia de Luminescència (ISLS), una cimera científica que serà inaugurada en un acte presidit pel rector de la UB, Dr. Dídac Ramírez, el proper dimecres, 20 de juny, a l’Aula Magna de l’Edifici Històric. També participaran en l’acte el Dr. Joan Esteva de Sagrera, degà de la Facultat de Farmàcia; la Dra. M. Asunción Alsina, catedràtica del Departament de Fisicoquímica de la Facultat de Farmàcia i presidenta del congrés, i el Dr. Willy Baeyens, president honorari de l’ISLS 2012. El simposi, que tindrà lloc del 19 al 22 de juny, està organitzat pel Grup de Recerca Biointerfícies, que dirigeix la catedràtica M. Asunción Alsina. El Grup de Recerca Biointerfícies compta amb sis patents, a més de nombroses publicacions en prestigioses revistes comThe Journal of physical chemistryColloids and surfaces. B, BiointerfacesAnalytical and bioanalytical chemistry, Colloids and surfaces. A, Physicochemical and engineering aspects, Amino acids , Luminescence; totes aquestes revistes són accesibles des del nostre catàleg.

El programa del simposi inclourà més d’una trentena de comunicacions orals i vuitanta pòsters, a més de les conferències magistrals a càrrec dels professors Manuel Prieto (Universitat de Lisboa); Paavo Kinnunen (Universitat d’Hèlsinki); Jean Jacques Aaron (Universitat de París-Est Marne-la-Vallée); Jordi Borrell (Departament de Físicoquímica, UB); Ana M. García-Campaña (Universitat de Granada); Xinrong Zhang (Universitat de Tsinghua) i Aldo Roda (Universitat de Bolonya). La sessió de cloenda inclourà els homenatges als professors Kazuhiro Imai (Universitat de Musashino) i Kenichiro Nakashima (Universitat de Nagasaki) com a membres honorífics del comitè científic del simposi per la seva dedicació a totes les edicions del congrés.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Jornades, Notícies, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.