Conferència de Recerca a la Facultat de Farmàcia

Demà dimecres 20 de juny tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia, a les 12.30h, la conferència “Genòmica funcional en investigació biomèdica”. Aquesta conferència, que s’emmarca dins del cicle Seminaris Tecnològics de la Facultat de Farmàcia que coordina el Dr. Carles Ciudad, anirà a càrrec del Dr.Pedro Jares, membre de la Unitat d’Hematopatologia de l’IDIBAPS i professor associat mèdic de la Universitat de Barcelona. Us convidem a llegir els seus articles més recents i a assistir a aquest seminari. Aquests articles es troben en revistes subscrites pel CRAI de la UB:

• International network of cancer genome projects I. International Cancer Genome Consortium. Nature. 2010; 464: 993-998.
  • Fernàndez V, Salamero O, Espinet B, Solé F, Royo C, Navarro A, Camacho F, Beà S, Hartmann E, Amador V, Hernández L, Agostinelli C, Sargent RL, Rozman M, Aymerich M, Colomer D, Villamor N, Swerdlow SH, Pileri SA, Bosch F, Piris MA, Montserrat E, Ott G, Rosenwald A, López-Guillermo A, Jares P, Serrano S, Campo . Genomic and gene expression profiling defines indolent forms of mantle cell lymphoma. Cancer Res. 2010; 70: 1408-1418.
  • Mozos A, Royo C, Hartmann E, De Jong D, Baró C, Valera A, Fu K, Weisenburger DD, Delabie J, Chuang SS, Jaffe ES, Ruiz-Marcellan C, Dave S, Rimsza L, Braziel R, Gascoyne RD, Solé F, López-Guillermo A, Colomer D, Staudt LM, Rosenwald A, Ott G, Jares P, Campo E. SOX11 expression is highly specific for mantle cell lymphoma and identifies the cyclin D1-negative subtype. Haematologica. 2009; 24: 1555-1562.
  • Lenz G, Wright G, Dave SS, Xiao W, Powell J, Zhao H, Xu W, Tan B, Goldschmidt N, Iqbal J, Vose J, Bast M, Fu K, Weisenburger DD, Greiner TC, Armitage JO, Kyle A, May L, Gascoyne RD, Connors JM, Troen G, Holte H, Kvaloy S, Dierickx D, Verhoef G, Delabie J, Smeland EB, Jares P, Martinez A, Lopez-Guillermo A, Montserrat E, Campo E, Braziel RM, Miller TP, Rimsza LM, Cook JR, Pohlman B, Sweetenham J, Tubbs RR, Fisher RI, Hartmann E, Rosenwald A, Ott G, Muller-Hermelink HK, Wrench D, Lister TA, Jaffe ES, Wilson WH, Chan WC, Staudt LM.  Stromal gene signatures in large-B-cell lymphomas. N Engl J Med. 2008; 27: 2313-2323.

També us volem recordar que podeu trobar llibres relacionats amb aquesta temàtica buscant al catàleg del CRAI la matèria “genòmica“.

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Conferències, CRAI, Recerca, Revistes, Seminaris, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.