Novetat bibliogràfica

Avui us volem presentar una novetat del nostre fons que ens fa especial il·lusió, ja que és fruit de la feina feta per un usuari . Es tracta de l’obra Tertulias tecnológicas con los amigos del profesor Ramon Salazar: cuales son/serán los factores de éxito en la industria químico-farmacéutica en el siglo XXI. El llibre és un recull d’aquestes tertúlies, dutes a terme des de l’any 2005 i que tenen el seu origen en les reunions més o menys informals que el Dr. Salazar tenia amb alguns amics al bar de la Facultat, des que es va jubilar com a professor l’any 2004. Us recomanem vivament llegir el pròleg on podreu copsar l’origen i el tarannà de les tertúlies.
La temàtica d’aquestes trobades gira al voltant de la indústria farmacèutica, agrupant-se en:

• Qualitat
  • Gestió
  • Investigació
  • Regulació

Així mateix, a través de la web de les tertúlies, podreu estar al cas de les properes, llegir un resum de les ja realitzades i contactar amb el Dr. Salazar.
Trobareu l’obra sota el topogràfic 615.012 Ter.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Llibres, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.