L’Observatori de l’Estudiant

El passat 21 de setembre es va presentar a la UB en una roda de premsa la iniciativa l’Observatori de l’Estudiant. L’Observatori de l’Estudiant és una eina de la Universitat de Barcelona que neix de la voluntat d’analitzar les sensibilitats dels estudiants i d’informar els òrgans de govern de la Universitat perquè dissenyin polítiques universitàries. Vol aportar informació i dades sistemàtiques, qualitatives, quantitatives i rellevants, i posar-les a disposició de les autoritats universitàries per facilitar i garantir que els processos de presa de decisions estan degudament documentats i motivats.

El motor de l’Observatori són els estudiants de grau. Els estudiants de màster i de doctorat participen com a suport tècnic als estudis de l’Observatori. Per altra banda, els experts col·laboren a través d’un consell assessor i un comitè tècnic.

Al web de l’Observatori de l’Estudiant trobareu molta informació d’interès: notícies, convocatòries, publicacions, estadístiques…, diferents recursos útils sobre la vida universitària i sobre tota la informació que es genera al voltant d’aquesta qüestió tant a la Universitat de Barcelona com en els sistemes universitaris català, espanyol i europeu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.