Any de la Concòrdia 2012: acte de cloenda

Demà dimarts 23 d’octubre tindrà lloc a l’Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona l’acte de cloenda de l’Any de la Concòrdia 2012. Aquest acte porta per títol Amb els cinc sentits ja que s’ha concebut com un acte poc convencional adreçat directament als cinc sentits dels assistents:

• Oïda.— Selecció musical a càrrec de Carles Gumí (Orquestra de la UB)
  • Vista.— Memòria visual de l’Any de la Concòrdia
  • Olfacte.— Amb la col·laboració de ZOZÓ33 Flor Studio
  • Gust.— A càrrec del xef Jordi Artal (restaurant Cinc Sentits)
  • Tacte.— La Concòrdia a les teves mans

A banda, es presentarà el catàleg de l’exposició Concòrdia i patrimoni: tresors de la farmàcia catalana. A l’acte hi seran presents el rector de la UB, Dídac Ramírez; la vicerectora d’Arts, Cultura i Patrimoni, Lourdes Cirlot; el president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, Jordi de Dalmases; el degà de la Facultat de Farmàcia, Joan Esteva de Sagrera, i Manuel Subirà, del Museu de la Farmàcia Catalana.
La nostra biblioteca també va ser partícip dels actes commemoratius amb l’exposició virtual Concordie apothecariorum Barchinone: 500 anys. I per descomptat, hem dedicat més d’una entrada a la Concòrdia en aquest bloc.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Farmàcia, Història, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.