Inauguració del Curs acadèmic 2012-2013 al Campus de l’Alimentació de Torribera

El proper dijous 25 d’octubre el Campus de l’Alimentació de Torribera de la UB celebrarà l’acte d’inauguració del Curs Acadèmic 2012-13.
L’acte, que tindrà lloc a la Sala de Les Voltes de l’edifici La Masia del Campus a les 12h, serà obert i presidit pel Rector de la UB, Dídac Ramírez i comptarà amb les intervencions del Degà de la Facultat de Farmàcia, Joan Esteva i del Director del Campus de l’Alimentació, Màrius Rubiralta, així com de l’Alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlón, el President de la Diputació, Salvador Esteve i el Secretari General d’Universitats i Recerca, Antoni Castellà.
En el transcurs de l’acte, Toni Massanés, Director general de la Fundació Alícia i investigador membre d’ODELA, realitzarà la conferència “Bo per pensar: una reflexió sobre el menjar, la cuina i el coneixement”. També es lliurarà els diplomes als Diplomats de Nutrició Humana i Dietètica durant el curs 2011-2012.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Notícies, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.