Nou web del Campus de l’Alimentació de Torribera

El Campus de l’Alimentació de Torribera estrena web, un espai que pretén apropar a la societat el món de l’alimentació i donar a conèixer un lloc de referència pels estudiants i professionals del sector.
La novetat  ha estat presentada pel Director del Campus, Màrius Rubiralta, en el marc de l’Acte d’Inauguració del Curs 2012-13 del campus de l’Alimentació de Torribera de la UB, on Rubiralta i el Rector de la UB, Dídac Ramírez han explicat el creixement que està experimentant el Campus, cridat a ser un centre de referència en l’àmbit de l’alimentació.
L’acte ha inclòs la graduació dels Diplomats en Nutrició Humana i Dietètica i la conferència del Director general de la Fundació Alícia i investigador membre de l’Observatori de l’Alimentació de la UB (ODELA), Toni Massanés, titulada “Bo per pensar: una reflexió sobre el menjar, la cuina i el coneixement”.

Aquesta entrada ha esta publicada en CTA, Notícies, Novetat destacada, Universitat de Barcelona, Webs. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.