Acabant la setmana

Per acabar aquesta setmana que ha estat la de l’Accés Obert, us volem informar que ja podeu consultar al Dipòsit Digital de la UB les dues edicions dels llibres que recullen els seminaris de recerca que es duen a terme a la nostra facultat al llarg del curs: Recent advances in pharmaceutical sciences, que recull els seminaris del curs 2010-2011 i Recent advances in pharmaceutical sciences II, que recull els del curs 2011-2012.
I us deixem amb el cas de GlaxoSmithKline que va depositar tots el seus conjunts de dades sobre la malària al repositori ChEMBL-Neglected Tropical Disease, un dipòsit de dades sobre malalties desateses i malalties tropicals endèmiques en regions en desenvolupament de l’Àfrica, l’Àsia i Amèrica.

Aquesta entrada ha esta publicada en Dipòsit Digital, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Llibres, Recursos electrònics. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.