El Campus de l’Alimentació de Torribera acollirà la unitat UB-Bullipèdia

Dídac Ramírez, Rector de la UB, i el xef i doctor honoris causa per la UB, Ferran Adrià, han signat un conveni de col·laboració dins el projecte Bullipèdia, una iniciativa que pretén ser un referent en la informació i documentació sobre l’alimentació i la gastronomia.

El projecte, pioner al món, vol ser una plataforma de debat entorn la funció creativa de la gastronomia, en relació també amb la nutrició humana, la dietètica i la seguretat alimentària. L’objectiu és unir les aportacions de les 2 entitats, és a dir, la informació culinària derivada del Bulli (de la que se’n crearà un fons digital) i el coneixement acadèmic universitari, que en realitzarà la coordinació a través d’un Equip Responsable de Continguts i Gestió.

Com a resultat es crearà una unitat UB-Bullipèdia formada per personal de la UB i representants d’El Bulli Foundation, ubicada a l’edifici de la Masia del Campus de l’Alimentació de Torribera, on la UB es compromet a fer-ne el seguiment acadèmic i científic i l’assessorament.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, CTA, Cuina, Farmàcia, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.