Conferència de recerca: Avaluació i gestió del risc associat a la reutilització d’aigües residuals.

Seminaris de Recerca 2012La propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimarts, 6 de novembre a les 12:30 h a l’Aula Magna. La impartirà la Dra. Laura Alcalde i porta per títol Avaluació i gestió del risc associat a la reutilització d’aigües residuals.

La Dra. Alcalde pertany al Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia i desenvolupa la seva feina dins la Unitat d’Edafologia. Podeu consultar la seva tesis doctorial i alguns dels seus articles, indexats a la base de dades Scopus. Teniu també altres documents sobre les mateixes temàtiques al catàleg del CRAI (reutilització d’aigües, depuració d’aigües residuals, avaluació del risc per la salut). A les subguies de Tractament de l’aigua i de Tractament de residus, de la Guia temàtica de Química trobareu altres recursos d’informació.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca.

Aquesta entrada ha esta publicada en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.