Vine a l’ExpAliments!

Ja queda poc per que es celebri la tercera edició de l’ExpAliments, la festa que anualment té lloc al Campus de l’Alimentació de Torribera. Durant un matí, tothom que ho desitgi podrà participar de forma gratuïta en diverses activitats entorn l’alimentació, la nutrició i la salut.

Les activitats, per a tots els públics, van des de tallers, jocs i activitats esportives, fins a ponències, exposicions, debats i visites guiades als edificis que integren el campus. En aquest sentit  cal destacar els debats, “Com entendre el què mengem: Ciència, alimentació i comunicació” (amb la intervenció de l’ACCC, l’ACCA i l’ACSA) i “La seguretat alimentària a l’escola: les carmanyoles”, amb la participació d’ODELA, l’ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i l’ACSA.

L’edició d’aquest any té com a protagonista la seguretat alimentària, un àmbit de l’alimentació que cada vegada es té més en compte. El CRAI del Campus de l’Alimentació hi participarà exposant diversos llibres destacats sobre aquesta temàtica, i conservant-ne el material que es derivi de les diferents activitats.

La cita és el proper 17 de novembre, de 10:30 a 14:30h. Per a més informació consulteu el web de la festa. I si sou estudiants del Campus, podeu col·laborar en l’organització i els tallers (els interessats podeu assistir a una reunió informativa el dia 7 de novembre a les 14h a l’aula de l’edifici Verdaguer , o enviar un correu a expaliments@ub.edu).

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Aliments, Conferències, CTA, Cuina, Exposicions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.